Nega mening saytim Google’da ko’rinmayapti?


Sizning saytingiz qidiruv natijalarida ko’rinmay qoldimi? Yoki hech qachon u yerda birinchi o’rinni egallamaganmi?

Qidiruv tizimlari sezilarli trafikni yaratishi, potensial mijozlarni jalb etishi va veb-saytlar savdosini oshirishi mumkin. Ammo Google’da o’z reytingiga ega bo’lmaslik har qanday korxona uchun ham katta muammolarni keltirib chiqarishi mumkin. Shu sababli agar siz «Google mening saytimni ko’rmayapti» deb hisoblasangiz, bilingki buning sabablarini izlash va ushbu muammoning to’liq tahlilini o’tkazish kerak.

OQILA reklama agentligi sizning saytingizni Google qidiruv tizimida yuqori o’rinlarga ko’tarishga yordam beradi va «Saytingizni top Google’ga qanday ko’tarish kerak?» degan asosiy savolga javob beradi.

Saytingiz Google’da ko’rinmayotganining sabablari

Qidiruv tizimida saytning past darajadagi targ’iboti quyidagi asosiy sabablarni o’z ichiga olishi mumkin:

Veb-saytingizning indekslanmaganligi

Google indekslamagan saytlar qidiruv natijalarida ko’rinmaydi – va sizning saytingiz Google robotlar tomonidan ko’rib chiqilmasligining bir nechta sabablari bor:

  • Sizning saytingiz yangi

  • Shuni yodda tutingki, agar veb-saytingiz yangi bo’lsa, Google sizning saytingizni indekslashi va qidiruv natijalaridagi o’zgarishlarni aks ettirishi uchun bir necha hafta vaqt ketadi.

  • Saytingizda indeks teglari yo’q

  • Agar sizda indekslanmagan eski sayt bo’lsa, «Mening veb-saytim Google’da ko’rinmayapti» deb qidiruvni amalga oshirishdan oldin «indekssiz» teglardan foydalanmayotganingizni tekshiring.

    Sizning saytingiz jarimaga tortilgan

    Jarimalar ham saytingiz Google qidiruv natijalari reytingiga kirishiga to’sqinlik qilishi mumkin. Agar sizning saytingiz Google’ning sifatni ta’minlash bo’yicha ko’rsatmalariga javob bermasa, u sizning saytingizni qidiruv natijalaridan vaqtincha yoki butunlay o’chirib tashlashi mumkin.

    Sizning veb-saytingiz qidiruv uchun optimallashtirilmagan

    Balki siz qidiruv tizimini optimallashtirishni kuchaytirishingiz kerakdir? Google kabi qidiruv tizimlari saytlarni reytinglashda yuzlab omillarni hisobga oladi va SEO sizning saytingiz qidiruv natijalarida birinchi o’rinni egallashi uchun optimallashtirishni ta’minlashga yordam beradi.

    Sizning veb-saytingiz tarkibi sifatli emas

    Tarkib haqida gapiradigan bo’lsak, saytingiz mazmunan qiziq bo’lmasa, u Google qidiruv natijalarida ko’rinmasligi ehtimoli yuqori. Google kabi qidiruv tizimlari qidiruv maqsadiga mos keladigan va ularning talablariga mos bo’lgan sifatli tarkibni taqdim etadigan saytlar reytingini tuzishni xohlaydi. Tarkibni yaratishda tashrif buyuruvchilar boshqa natijalarni ko’rish uchun orqaga qaytish tugmachasini bosmasliklari uchun foydalanuvchilarning savollariga to’liq javob beradigan darajada kengroq qilishga harakat qiling.

    Siz tanlagan kalit so’zlar juda raqobatbardosh

    Agar siz ushbu maqolani o’qiyotgan bo’lsangiz va «Saytimning tarkibi juda yaxshi, lekin veb-saytim hali ham Google’da ko’rinmayapti» deb o’ylayotgan bo’lsangiz, unda kalit so’zlar targetingi sozlanmalariga qaytish vaqti keldi. Yuqori raqobatbardosh natijalarga erishishga harakat qilish, ayniqsa yirik brendlar bilan raqobatlashganda, ular sizning biznesingizni ortda qoldirishi mumkin. Yaxshisi uch yoki undan ortiq kalit so’zlarni o’z ichiga olgan uzoqroq, aniqroq iboralarni tanlash haqida o’ylang.

    Muvaffaqiyatli SEO kampaniyalari doimo kalit so’zlarni tadqiq qilishdan boshlanadi

    Keyword Tool, KeywordsFX va Google kalit so’zlarini rejalashtiruvchi kabi vositalar yordamida biznesingiz uchun eng katta qiymatni ta’minlaydigan kamroq raqobatdosh bo’lgan kalit so’zlarni aniqlashga harakat qiling. Kamroq raqobatbardosh iboralardan foydalanish sizning saytingizga Google natijalarida ko’rinish va ko’proq onlayn mijozlarni jalb qilish imkonini beradi.

    Agar xali ham savollaringiz bo’lsa va yana nima qilish kerakligini bilmasangiz, shunchaki OQILA SEO kompaniyasi murojaat qiling!

    OQILA SEO kompaniyasi

    Internet reklama va Dasturlash xizmatlari

    Kettik!